Friday, February 12, 2010

::diaRi sem1::

bismillahirrahmanirrahim...

alhmdulillah detik ini, ketika jari jemariku riang menari di atas keyboard laptop kesayangnku ini.. anis sudah berada fi baiti sakinah... gembira x terkata..almaklumla da lama menanggung derita h0mesick.. pape pun untuk kali ini ingin sekali mencoret apa yang berlaku sepanjang perjalanan anis di kampus untuk semester baru ini.. banyak juga aktiviti yang telah anis ikuti dan lalui.. ala kulli hal pengalaman yang indah ini xkan sesekali anis lupakan...

nila muka2 hepi hari pertama untuk sem ni..



bermula awal tahun ini prog kelas kami (usrah Liqa’ Fikri) telah berjalan lancar ...alhmdulillh bermula dengan sambutan hari lahir buat Syafiq, Izuddin, Kak Fida, anis n mY beloved rumate, ima..



pendaftaran kelas jaUhari Pon menceriakan semester baru ini..nmpaknya ada perubahan dalam kelas jauhari tahun ini..anis doakan agar apapun perubahan yang dilakukan seMoga terus maNtop!!! serOnok dgn bdk2 ni..mcm2 ragam (^-^)







seMinar kesedaran kanser paYudara under block mawar juga memenuhi masa2 anis yang da padat n berjaya memadarkan lagi jadual anis..hehehe papepun info yang diberikan cukup bermakna.. alhmdulillah...

tidak lupakan juga PrOg under Helwi untuk para Naqibat iaitu GeMpaQ usrah dan Prog yang terbaru under BIAGA iaitu Bengkel Usrah yang cuba untuk memperbaiki diri kami ini...




hmmm kehangatan Pilihanraya Kampus (PRK) masih terasa (ye ke hangat?) alhmdulillah caLon kelas kami Arep n Naqiu telah memenangi jawatan untuk MT n EXCO yang dipertandingkan.. syukran kepada semua yang mengundi..salam tahniah n takziah buat semua yang telah dilantik menjadi JPP untuk tahun ini ..ingatlah..kullukum raa’in wakullukum mas uulun ‘an ra’iiyatihi..



kesimPulannya sepanjang 2bulan pertama dikampus ni memang terisila dgn pelbagai aktiviti..rasanya macam ada lagi y xdpt anis ceritakan ..
teringat lagi hari tu..tgh2 h0mescik tetiba allah hadiahkan anis pelangi membuatkan hari itu bertambah ceria,...subhanallah..

k,setakat ini saje dapat anis coretkan...tahniah juga buat adik2 badati yang telah berjaya mengupdate blob..k.nis doakan batch tahun ni makin mantop..ingatlah bahawa bumi mmp akan terus subur andai ada yang ingin mentarbiah dan ditarbiah..

No comments: