Sunday, May 30, 2010

::jangan kecewakan aku::

ya allah..

betapa saat ini aku kecewa...

perasaan menghancurkan jiwaku

benarkah

aku telah gagal???

gagal dalam mentarbiah...

ya allah...

butanya hatiku...

terhijab dari melihat kemungkaran dihadapanku

kini dia semakin lari..

bahkan bagai aku membuka peluang maksiat itu...

mampukah aku mencapai tangannya lagi?

ya allah..

bantulah aku

bantulah hambamu ini...

aku teruji dengan kata2ku

sabar...

sabar...

tak semudah ungkapan...

ya allah...

pimpinlah hatiku...

pandulah jiwaku..

p/d..jika kamu benar2 jujur terhadapnya, seharusnya kamu menunjukkan contoh terbaik buat dirinya, kamu indah dipandangan orang lain... kamu qudwah hasanah..mungkin... saudaraku..pintaku seharusnya kamu memimpinnya bukan kamu membawanya lebih jauh dari landasan sebenar, sehinggakan fitrah ini menjadi fitnah, fitnah buat dirinya dan fitnah buat ISLAM.. saya benar-benar kecewa... ya ALLAH betapa dunia ini semakin kelam buatku...

No comments: