Monday, May 3, 2010

::kamulah yang terbaik::


Dahulu, aku pernah marah padamu kerana kamu pernah bersikap dingin terhadapku

Aku tak pernah faham apa khilafku

Tapi ketika itu, aku tidak pernah mengenal apa-apa

Perasaanku kadangkala memberontak

Kerana aku hanya tahu menyalahkanmu

Tapi kamu masih sabar terhadapku

Kamu masih lagi mencurahkan rasa cintamu padaku

Rasa sayangmu padaku

Sungguh!

Tapi kerana kamu

Inilah aku hari ini

Kerana tarbiyah kamu

Aku menjadi sekuntum mawar

Kerana kamu

Aku sentiasa takut pada laranganNya

Kerana kamu mengajarku segalanya

Baik buruk dalam deenNya

Dari solat,aurat

Tuturkata dan segalanya

Kamulah murabbi utama yang hadir dalam hidupku

Kamulah yang terbaik

Hari ini

Aku menulis kerana ku teramat rindu

Aku menulis kerana aku tidak mampu menahan perasaan di kalbu

Terima kasih...

Duhai abahku sayang...

Doaku...

Semoga kamu sentiasa sihat...

Dan di bawah lindunganNya selalu

...............

Diriku berkata.. abah, semoga cepat sembuh.. jangan lupa makan ubat selalu... tidaklah ALLAH mengujimu melainkan rasa CINTANYA padaMu... LUV U AND MOM ALWAYZ

18.42 pm 3 mei 2010

1 comment:

Unknown said...

salam ustzh... abuki sakit apa?