Wednesday, February 22, 2017

Kreatif dengan Microsoft Power Point (Ep:5)


Bismillahirrahmanirrahim


Assalamualaikum buat pembaca yang masih setia.

Rasanya cukup terlalu lama tidak mengemaskini dan berkongsi hasil kerja menggunakan Microsoft power point di blog. Jujurnya, saya banyak mengemaskininya di laman instagram.

Alhamdulillah, saya masih aktif berkarya menggunakan power point dan masih setia mereka bentuk pelbagai bahan kreatif!

 Jom lihat hasil kerja saya sepanjang 2016 (bahagian 1)


 Banner Majlis Solat Hajat



Kad atur cara Majlis Solat Hajat

Poster Pertandingan Melukis Poster

Bahagian Hadapan Kad Jemputan Majlis Berbuka Puasa & Solat Tarawih

Bahagian Belakang Kad Jemputan Majlis Berbuka Puasa & Solat Tarawih  

Kad Jemputan Majlis Berbuka Puasa & Solat Tarawih siap dicetak!
  
Banner Majlis Khatam al-Quran
 
Banner Majlis Khatam al-Quran siap dicetak!


Poster cara melipat sejadah untuk surau sekolah


Surau Sekolah

 

Bookmark untuk program pasca UPSR 


In shaa Allah saya akan berkongsi lagi hasil karya saya menggunakan microsoft power point sepanjang tahun 2016 dalam pos akan datang. Tunggu :)
 


26 Jumadil Ula 1438H
10.19 malam,
Pantai Tanjung Kidurong, Bintulu.

No comments: